Op de Duitse BMW Press website een aankondiging van het feit dat de BMW Group in April start met een campagne met als thema MINI Heritage. De aftrap zal zijn op de Oldtimer-Messe Techno Classica in Essen. Op de stand zullen bijvoorbeeld de Morris Mini-Traveller, de Austin Mini Wildgoose en een buitengewone Woonwagen op Mini-Basis. De Conceptcar uit Genève zal ook te zien zijn.
Maar er zullen nog meer acties zijn. Het centrale archief in Oxford zal bijgewerkt worden met alle relevante Classic modellen (daar is best nog wel plaats zoals we zelf gezien hebben), ondersteuning van de internationale MINI/Mini clubs en een brede communicatie via print, film, internet en aanwezigheid op internationale shows binnen en buiten de auto-branche.
Aldus Holger Lapp, directeur van de BMW Group Mobile Tradition: De BMW Group Mobile Tradition is verantwoordelijk voor alle merken binnen de BMW Group. Met de THE MINI STORY start een campagne die net zo is als de MINI zelf: anders en vooral bijzonder. In de campagne zal ook de eigenzinnigheid van het merk de aandacht krijgen. THE MINI STORY schrijft nog een elke dag bij aan de fascinerende Mini geschiedenis!. We zijn benieuwd!